Tala Fou

O le seti e fa o mea mama mama i luga o le moega e te moe lelei ai i le po atoa!

I le lalolagi i aso nei, ua faateleina le mamafa o tagata, ua sili atu le leaga o le moe, ua sili atu le maualuga o lauulu, ma ua sili atu le leaga o le paʻu!Fai mai tagata uma "moe matagofie".Afai e te le moe lelei, o le tulaga o lou pa'u e masani lava ona leaga, ma e le lelei lou agaga.Afai e te manaʻo e moe lelei, e manaʻomia se moega faʻalelei e fa.I aso nei, o le a taʻu atu e Xiaobian ia te oe e uiga i le moega e fa o le cotton ma le maualuga o le faʻatauga.

O le seti moega e fa e faia i le cotton mama ei ai uiga nei:

1. Hygroscopicity

O le alava cotton e lelei le hygroscopicity.I lalo o tulaga masani, e mafai e le fiber ona mitiia le vai i totonu o le siosiomaga o loʻo siomia ai, ma le susu o le 8-10%, o lea e faʻafesoʻotaʻi ai le paʻu o tagata ma faʻafefe ai tagata ae le maʻaʻa.Afai e faʻateleina le susu o le tino o le cotton ma maualuga le vevela o loʻo siomia ai, o mea uma o loʻo i totonu o le alava o le a faʻafefe ma faʻasalalau, ina ia faʻatumauina le ie ie vai i se tulaga paleni vai ma faʻamalieina tagata.

2. Taofi le susu

Talu ai ona o le alava cotton o se taʻavale leaga o le vevela ma le eletise, o le faʻafefe o le vevela e matua maualalo lava, ma talu ai ona o le filo cotton lava ia o loʻo i ai le lelei o le porosity ma le maualuga o le elasticity, o le tele o le ea e mafai ona faʻaputuina i le va o filo, ma o le ea o se taʻavale leaga. o le vevela ma le eletise, o le ieie vavae mama e lelei le faatumauina o le susu ma maua ai e tagata le mafanafana ma le mafanafana pe a faʻaaogaina.

3. Tete'e vevela

O le alava o le cotton e lelei le tete'eina o le vevela.A oʻo i lalo ole 110 ℃, o le a naʻo le faʻafefe o le susu i luga o le ie soosoo ma o le a le faʻaleagaina ai le fiva.O le mea lea, o le faʻaogaina o le pusa mama mama i le vevela o le potu e leai se aʻafiaga i lona tulaga lelei, lea e faʻaleleia ai le faʻaogaina o le siosiomaga o le pusa mama mama.

4. Tumama

Cotton fiber o se alava masani.O lona vaega autu o le cellulose, faʻapea foʻi ma sina vaega itiiti o vailaʻau waxy, mea e maua ai le nitrogen ma pectin.A maeʻa le tele o vaega o asiasiga ma faʻataʻitaʻiga, o le ie cotton e leai se faʻamalosi ma aʻafiaga leaga i le faʻafesoʻotaʻi ma le paʻu.E aoga ma e le afaina i le tino o le tagata ma e lelei le tumama.

I le faʻaopoopoga i le vaivai ma le faʻalelei, faʻafefeteina o le susu ma le afu, o le tau o le cotton mama fa piece set e faʻapitoa foi, o lea na fiafia ai le tele o tagata faʻatau.


Taimi meli: Sep-26-2021